Tjabba tjena hallå, vi säger så!

...något Maxen tycker är väldigt roligt när man säger just nu=p Med en rejält tillgjord röst såklart, hehe!


Idag var vi på babysimmet igen, Andra gången och idag plaskade jag och Max i poolen (sist satt vi och kolla på för Maxen var lite förkyld) Var riktigt roligt och Max gillade det precis som jag trodde, Han är ju helt galen här hemma när vi badar.

Snyggingen i sina badbrallor =p

Det är det som vi har styrt med idag, Nu slappar vi i sängen och Jag ska väl snart ta mig en dusch, känner att håret luktar klor.  Sen blir det tvmys hela kvällen.


Just ja, Nu är skjutgarderoben byggd som vi har i vårt sovrum, Bara lite spakel och tapetsering samt inredningen kvar sen kan vi hänga in kläder där med, få lite ordning på våran andra stora garderob oxå där allt är just nu.

Blev riktigt nöjd med den :) Sen kan man vända på dörrarna så blir dem svarta. Men just nu känns vit ljust och fräscht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0