Dan för dan före dopparedan


Vi alla ligger i soffan och kollar tv. Max sover sen ett tag tillbaka. Snart dags att krypa ner i sängen. Upp tidigt imorgon och åka till vårdcentralen och så tänkte vi ta med Didrick oxå så vi kan gå in på djurkliniken och ta 2 års vaccinet på han, 2 flugor i en smäll! :)

Idag åkte jag till ikano för att köpa dem sista klapparna. Lämnade sjuklingarna hemma och möte upp mamma och hennes syster. Mysigt!

Förut tog vi en lång promenad i vinterkylan. Tänkte att lite friskluft var vad min killar behövde nu när du legat inne flera dagar. Var riktigt skönt med en promenad. ! Max är iaf av med febern men fortfarande snorig, tror Jokke oxå bara är snorig nu. Änsålänge har jag klarat mig " peppar peppar....."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0