24 Januari

Halloj..

Kvällsvecka denna vecka så blrjar inte förens kl 15. Är grymt trött så vore skönt att bara slappa i soffan hela kvällen...
Min heg har iaf varit helt perfekt:) I fredags så gick jag och Joakim ut och åt på resturand och sedan gick vi på bio och så änglagård 3.. Super mysigt och en jätte bra film..
I lördags så hängde vi med mina föräldrar och jag övningskörde en hel del, inte långt kvar nu:p blev kvar på mat hos dem och kollade på fångarna på fortet.. Och gårdagen bjöd på lägenhetsvisning samt att Sandra och emma kom på en fika, mysigt.. Pluggat en del har det oxå blivit, vilket jag även gjort idag..

så har man gått in i v25 nu, underbart. 15 veckor kvar tills den lilla är beräknad<3
bjuder på en halvtaskig bild från mobilkameran, men ni ser ju min "lilla" boll för det:)


Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Tjockis!

2011-01-25 @ 22:16:43
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: EMMA - FOTO

Vackert =)

2011-01-31 @ 19:46:28
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0