26 januari


Väntar på att man ska dra sig till jobbet, ingen som helst lust till det men när har man det igentligen?! 2 Månader kvar sen går jag på Mammaledighet, känns gött.
Idag fick det bli sovmorgon för min del, var helt galet trött, tråkiga är att jag inte hunnit någonting, bara duschat och lekt med didrick, så imorgon blir det ställa klockan så jag verkligen hinner plugga!
Just ja, hämtade ut min beställningen från HM igår och till min besvikelse så åker allt tillbaka:( inget satt som jag ville. Inte lätt att vara tjockis samtidigt som jag älskar det:P hehe

Annars så händer det inte så mkt om dagarna, jobb och plugg:/ Så ska bli riktigt skönt med helt, då väntas en del roliga grejer men det tar vi då:)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Marie

Dom har lovat mig att leveransen kommer idag =) YEAS! Hör av mig efter det gumman.. Kram

2011-01-27 @ 10:42:28
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0