29 Januari


Har precis fixat ordning mig och ska snart ta en liten promenad med Didrick. Sen blir det dra ut till Ikano/Ikea med Mamma, Pappa & Melisa :) Mysigt.
Blää haft världens halsbränna hela natten så jag knappt kunnat sova, sen känner jag mig lite småseg just nu, hoppas man inte blir sjuk.. Men somsagt sovit illa oxå så kan ha med det att göra.

Igårkväll så var vi på Strandgatan och Bowlade och åt mat.. Jag skippade dock bowlingen, känner av ryggen då och då så jag nöjde mig med att titta på. Men det var en toppen kväll med trevligt sällskap och god mat :)
Så har helgen sett ut än sålänge.. Ikväll blir det myskväll här hemma bara med älskling och diddeman såklart:D

(Har inga roliga bilder att bjuda på, men ska försöka få till en senare )


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0