30 Januari




Idag har vi vait på kalas hos min Mormor som fyller 81 år på Tisdag. Innan dess var vi på en lägenhetsvisning som kändes jätte bra, så vi har nu bestämmt oss för att vara med på budgivning, Spännande med läskigt på samma gång! Håller tummarna!

Haft en underbar helg men som jag skrivit tidigare så har jag känt mig lite halv dålig och det har blivit värre, ont i halsen och mår inget vidare alls, Så jag inviger kommande vecka med att ligga nerbäddad i sängen och kurera mig och hoppas på att bli bra fort.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad stor magen är nu :). Spännande med visningen hoppas ni får den! Ni bor i Linköping va ? Kraam

2011-02-01 @ 09:18:02
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0