Lördagkväll


Ligger i soffan med duntäcket och mår inte helt okej:( halsen gör ont, kroppen känns helt slö (dock ingen feber) Och som pricken över i:t så har jag en visdomstand som jävlas och det gör förbaskat ont.. Just nu tycker jag verkligen synd om mig själv.
Joakim känner sig inte heller helt okej så en kväll i soffan var givet. Vi hade planerat att smaska i oss hemmagjord pizza MEN det slutade med "vanlig kvällsmat" bestående av mackor, gott det med, men det är ju faktiskt lördag!
Har precis sett film " i rymden finns inga känslor" lustig film men ändå lite smårolig.. funderar på om vi ska se en till eller slänga oss i sängen!?

bläbläblä helt enkelt.

Tror nog älsklingen i magen känner att jag är lite småsjuk, lugna puckar där inne idag. Men självklart får jag fram ett lyckorus i kroppen när den rör sig där inne <3 älskade du...

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0