Äntligen Fredag


Woho, äntligen fredag och Jokke går på 4 efterlängtade semesterveckor, galet skönt! :) Vi har inte alls mycket planerat för dem här 4 veckorna, men ska försöka göra nått roligt och mysigt varje dag, småtrippar helt enkelt!

Igår så var det fullrulle för mig och Max hela dagen, startade med att åka hem till Marie och myste på förmiddagen, trevligt. Nästa gång sitter vi 4 stycken och myser, såååå nyfiken på hennes lilla i magen. Efter det så åkte vi hem en stund innan vi åkte in  till Adeline och mös vidare med kaffe och bullar. På vägen hem stannade vi till på gamla jobbet och byte några ord med Sandra :)

Idag kommer det en kompis till Jokke hem hit och ska hjälpa han med meckande av nätverk (!?) tror jag det var. Så jag tar med mig Max och hundarna och bosätter mig i Kimstad över helgen så vi inte är ivägen här hemma. ska bli mysigt fast tråkigt att sova utan älsklingen.
Imorgon kommer ju mamma och pappa hem från deras tripp till Gotland :)

Nähä, kanske skulle ta tag i att städa undan lite här hemma.
Hoppas på en toppen helg med mycket sol! Kram

Spexbild på Jokke och Mig med Max i magen :)

Älskar dig

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket =)

2011-07-16 @ 13:47:22
URL: http://ssaraandersson.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha.. Jadå det gick bra för honom, det va som tur andra som oxå tyckte de skulle sluta bråka! Så blev inget stort av det, men jag blir alltid så otroligt rädd!! Hoppas ni har en mysig helg gumman!

2011-07-16 @ 17:30:04
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Marie

Den smakade bra vill jag lova! Innan sommaren är över så kanske du hinner få smaka på en, för snart har jag tid för att baka & då är du mer än välkommen!!

2011-07-17 @ 20:25:12
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0