Fingerfärg!


Hallå :) ser ni min förändring här inne?  Superduktiga Erica som hjälpt mig med en ny header, TACK!

Idag har jag och Max varit hemma hos Emily och Zelda och gjort fot/handavtryck med fingerfärg. Jätte roligt och fint blir det. MEN inte det lättaste med små bebisar som inte tyckte det var lika roligt som deras mammor. Men envarsin fot fick vi till på en varsin canvas tavla, superduper fint :)

Pappan i huset håller på att bygga ihop Max byrå till hans rum, så jag har vikt hans kläder och rensat bort allt i stl 50. Bara inse att han växer min lilla prins, Men stl 56 kommer funka ett bra tag till, sen är det stor shopping i stl 62 som gäller. Hoppas på en tur till Ullared under Jokkes semester.

Imorgon är det BVC som står på schemat och efter det ska vi ta en sväng på stan tillsammans med min mamma, Mysigt.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja i Ullared kan man hitta mycket! :) För oss blev det ett litet startkit! Lakan, madrass, Skötväska, babywatch och lite annat smått & gott. Vi konstaterade just det att om man visste könet så skulle man kunna handla ännu mer! :)

2011-07-06 @ 17:46:43
Postat av: Johanna

Det var faktiskt en hel del där inne med barnvagn! Och om inte annat kanske man kan turas om att ha den lille på magen i sele :)



Förhoppningsvis får vi låna en färgspruta i morgon så taket kan bli vitt! Annars har vi inte kommit längre än att tapeterna är nere och slipningen är påbörjad! Men på god väg! Ska dona lite sen när Jimmy börjat jobba. Hans semester är ju snart över :( Men det är värt att få ha honom hemma med oss i höst! :)



Må så gott!!

2011-07-06 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0