Fredagsmys


Halloj.  Ligger i sängen och slappar med fläkten på högsta nivån. Kladdigt det är ute då. Ser ut som det skulle kunna komma en skvätt regn när som.

Har redan hunnit en hel del av den här dagen. Vid 10 rullade vi ut på en promenad med sofie och Albin. Det är så himla skönt och kommit igång med en massa promenader, känns mycket roligare när man kommit ifrån innerstan. Funderar på att starta dagen imorgon med en långpromenad med hundarna ( vi är hundvakt åt mammas hund Nowa 1 vecka) innan vi drar igång med vårat trädgårdsarbete som vi bestämt att vi ska ägna denna helgen åt.
Nu har jag precis tagit mig en svalkande dusch och ska snart fixa ordning mig lite, för snart kommer Jokke hem och då tänkte vi åka och handla lite.

Kvällen blir lugn och skön, Fredagsmys helt enkelt. Undrar om det finns nått bra att se på tv ikväll? är riktigt sugen på en soffkväll med familjen :)


Min fina lilla prins♥



Kommentarer
Postat av: Sandra - Följ min gravidresa

Svar: jaa, lite nervös är jag allt. Även om man denn gången vet på ett ungefär vad man har att vänta. Det är rätt skönt. Men klart men är lite nervös. Man vet ju aldrig vad som kan hända. =)

2011-07-09 @ 23:12:01
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0