Tapeterna! :)



Spenderat kvällen i huset och pysslat där, plockat in kökssaker i skåpen osv. Guuud så ja längtar till det stora lasset går.. Imorgon fortsätter vi köra kartonger och sånt som vi får in i bilen helt enketl:) Har även tvättstugan här imorgon så då ska vi tvätta en massa saker som typ överdragen till madraserna mm innan vi bara har tillgång till en maskin som förövrigt ska bli helt underbart skönt med en alldeles egen så man kan slänga på en tvätt precis när man vill..
Idag har jag även hunnit hänga lite med Sandra, Färgade och klippte hennes hår. Blev galet sugen själv på att göra nått med mitt hår, men vet bara inte vad? vill inte klippa bort allt för mycket på längden nu när det ändå börjat bli lite långt. Men utväxten ska jag iallfall kleta i snarast, kanske redan imorgon till och med.

Har även beställt inbjudningskorten som jag pysslat ihop till Max dop. Super fina blev dem så ska bli spännande att få se dem sen när dem kommer hem och håller tummarna på att dem är lika fina i verkligheten!  :) Roligt att pyssla ihop egna så dem blir lite mer personliga :) Gjorde dem på Trycksakstorget.se Verkar vara en bra sida! Visar bild på dem sen när jag fått hem dem.

liten tjuvtitt på hur det blev med tapetseringen :)

Max rum


Mitt och Jokkes sovrum


Jag är verkligen helt galet nöjd!!!!! :) Och ja, vi gillar randigt!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Snyggt!!



Ja, tiden går som sagt fort. Men ändå sakta... Haha. Har lagt upp ett par bilder nu :)

2011-06-19 @ 01:26:32
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vad fint!! Roligt med nya tapeter! Det blir ju ett helt nytt rum! :) Skönt som sagt att ni slipper trängas i en lägenhet, nu får ni gott om plats! :) Vart ligger ert hus?



Inför midsommar är vi lite kluvna. Våra vänner ska ha en stor midsommarfest som Jimmy gärna vill åka till. Och såklart så vill ju en del av mig också åka dit samtidigt som jag inte alls känner för att sitta där gravid & spik nykter. Då vet jag att jag inte kommer njuta ordentligt av midsommaren.. Blir lätt att man irriterar sig när alkoholen talar! :) Jag skulle vilja rymma med Jimmy någonstans. Men vi går se! :) Ni ska vara hemma sa ni? Mysigt!

2011-06-19 @ 09:35:26
Postat av: Sara

Ja det är jätte spännande, men mest på vad det är för nån liten fillur som gömmer sig därinne =)

Vad roligt med hus, det är alltid kul att få hålla på och pyssla som man själv vill ha det.

2011-06-27 @ 14:18:32
URL: http://ssaraandersson.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har faktiskt inte en anning, men det blir nog en pojke till =)

Ja trädgård är ett måste på sommaren, så trist att sitta inne i en lägenhet då.

2011-06-28 @ 14:29:45
URL: http://ssaraandersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja den är verkligen jätte fin! Ja det är helt galet vad fort tiden går! Längtar såå mycket! :)

2011-07-01 @ 20:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0