10 Mars


Började dagen hos Barnmorskan.. Allt såg fint ut med bebis som vanligt :) Nu bokade vi in ett par tider framåt, eftersom det inte är alllls långt kvar nu:) Fick även tid till läkaren nästa vecka för att försöka få sjukskrivning för min förbannade rygg, fan ska allt va så svårt för:/ men men håller tummarna, jobba kan jag iaf inte den saken är klar!!
Efter Bm åkte jag hem en sväng och sen drog jag in till Norrköping och lunchade och gick på stan med Ewe. Fick med mig lite småplock hem, bland annat en mössa och lite från polarn & pyret, värst vad söta kläder dem hade!
Åkte där efter upp till mormor för att äta middag där.. Och nu är jag hemma, slappar i soffan med en ont rygg:/ kanske skulle tjata till mig lite massage av min älskade ;)

Just ja, skulle ju berätta en roligt sak för er, I onsdags så var vi på besiktning av radhuset vi skrev kontrakt på förra veckan. Allt såg toppen ut och nu är handpenningen betald:):):)Känns så galet bra så det finns inte.. Så flyttlaset kommer gå i Juni :):)


De va de, har tyvärr inga bilder o bjuda på men ska försöka få till några fina i helgen :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0