17 Mars


hur många känner sig inte gladare när solen tittar fram? Dagens väder har varit super fint.. Promenerade ner till stan och tog en fika med Adeline, var hur många månader sen som helst som vi sågs så det var jätte mysigt faktiskt:) Tiden går så fort och helt plötsligt inser man hur länge sen man träffar vissa människor.
Tog en runda i butikerna och kom hem med mascara och puder. Kollade inget till pluttisen för på Lördag åker jag och Jokke till Ullared för shopping, framförallt barnprylar. SÅ hoppas på att komma hem med en hel del, så som babygym mm..

Känner mig grymt trött så en tupplur vore ju inte helt fel, nackdelen är bara att jag känner mig alltid så seg om jag somnar till nu. Men eftersom mina nätter består av så lite sömn så är det väl helt normalt o vara trött nu. Usch somsagt börjat få väldigt svårt att sova för inget känns bekvämt sen att det känns som min kissblåsa blivit minimalt liten gör inget bättre..

men krypa ner underfilten här i soffan kanske vore nått, kör på det.
hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0