18 Mars


Vad hände med vårvädret som varit framme nästan hela veckan? Vaknade som alla andra med en stor suck imorse när jag insåg hur mycket snö det kommit:/ Så jag och didrick har hållt oss inne mest hela dagen. Jag har städat i vårt sovrum och byt sängkläder, den känslan när man kryper ner i nybäddad säng är underbar:)
Även tagit mig ett varmt bad och njutit av lite hårinpackning, gött o lyxa till det ibland!

Ikväll eller rättaresagt  när Jokke kommer hem från jobbet ska vi åka ut till Ekängen. Vi ska göra hemmagjordpizza (Mums) och har det mysigt där ikväll.. Didrick ska nämligen sova kvar där för imorgon ska jag och Jokke till Ullared och shoppa! Laddad för att komma hem med en massa bebisprylar! :)

Så skönt med helg! skönt att slippa vara ensammen om dagarna här hemma.. Det är både skönt och tråkigt att inte jobba. På måndag kommer Mamma hem från sin resa så då blir det iaf en tripp dit, lääääängtar!

Ha en toppen helg.



Kommentarer
Postat av: Marie

Vår får hoppas att vårvädret snart är tillbaka! Hoppas att ni hittar massa med sött idag förresten!!

2011-03-19 @ 13:52:18
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0