25 Mars


Haft en toppen kväll hemma hos Maria och daniel.. Vi firade Maria och Jokke där tillsammans med familjen :) kom hem lite efter 10 och sen dess har vi kollat lite tv, målat lite och småstädat, Skönt när man har lite energi kvar att ge innan man går och lägger sig. Så nu har vi inte lika  mkt att städa på imorgon som vi tänkt.  Bjudit över mina föräldrar imorgon för att fira Jokke, Så det blir mat och bara umgås :) Kanske spela spel?!

Dagen idag har jag tvättat:/ Men skönt att ha det gjort.. Tvättade sängkläder till bebissängen som jag tänkt bädda nu när den ändå är ihopbyggd här hemma när vi målat sista gången.
Tog en lunch och en snabbis på stan med Sandra oxå, trevligt. Fick med mig två "klänningar" hem från HM som jag ska lämna tillbaka imorgon för dem satt allt ifrån bra, utäver att jag redan har en rejäl bebismage så såg jag helt gigantisk ut i dem.. Köpte även en olja för gravidmagar som jag smörjt in mig med nu, leeeeent och skönt. Synd jag inte hittat den tidigare.

Näni nu ska vi hoppa ner i sängen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

vad använder du för olja ?? Jag använder bodyshops kakao bodybutter.

Kram

2011-03-26 @ 18:27:08
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag köpte också någon olja för just gravidmagar idag :). Nej man får väl räkna med någon bristning här och där fast det är ju inte så roligt !! KramKram

2011-03-27 @ 14:16:07
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0