9 Mars

Halva veckan gått och jag känner mig faktiskt lite uttråkad, finns inte så mkt att göra. Så imorgon efter BM gasar jag in mot Nkpg och äter lunch hemma hos mormor :)Kolla förbi i Kimstad och se hur det går för renoveringen som pappa styr med nu när mamma är bort rest.

muuuuuuuuuuuuuuuuuums, sitter och äter en påse med Anton bergs chokladägg, älskar dem verkligen!! så gissa vem som hoppade högt när jag hittade dem i affären igår, påsken är inte dum den. Får nog köpa på mig ett lager. Fast å andra sidan har jag ju tänkt lägga ner allt som har med godis och sötsaker att göra efter graviditeten, har kanske blivit lite för mkt av det goda:P Men ibland får man, eller hur!?

Snart kommer jokke hem, slutar tidigt idag för vi ska iväg på en grej, avslöjar ikväll vad det är vi gjort nu:) Men glad det är jag :):)

Måste hoppa i lite kläder! Hejhopp

Kommentarer
Postat av: Tessan.

Hej!! :)

Det är en komfohrländer, tror det stavas så.. :P vrålmysig! :)

Hur är det med dig då johanna?! :D går allt bra med lillen? Är du nervös eller hur känns det? :) så himla kul för dig/er!! :)

2011-03-09 @ 22:57:26
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0