17e Maj


Sitter i soffan och kollar på tv och mumsar i mig en riktigt god och saftig nektarin. Väntar på att Big brother ska börja, så jag kan sitta och svära över puckona som är i det där huset! hehe.  Men lite kul är det, och har man en gång sätt det är man fast.
Dagen har gått i ett för oss. Låg kvar i sängen rätt länge som vanligt, tills lillebror ringde och sa att att han var på väg på tåget, så var bara hoppa upp sen åka ner och hämta han på rese, han skulle komma hit för han gjorde teoriprovet här i linköping idag. Sedan åkte vi och hämta tapeterna vi beställt till Max rum, suuuuper snygga!
Sen har vi varit och fixat med våra försäkringar mm, samt hämtat Jokkes kostym som varit inne på uppläggning eller vad man kallar det.
Var rätt skönt att komma hem och bara slappa.

Det var våran dag det. Se vad morgondagen bjuder på. Älskar vardagen vi har nu, och att Jokke är hemma med oss <3

Ha det toppen!

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

jaa jag vet intehur jag ska göra, annars kör jag utan. detta kostade ju ändå 6000kr jaa ja vet i sjutton haha.

2011-05-21 @ 11:41:44
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Elene:)

Jätte fin blogg:) <3



Besök gärna min blogg:

www.theelene.com



Kramar

2011-05-21 @ 12:24:07
URL: http://www.theelene.com
Postat av: Bodypalace

trevlig blogg :)

2011-05-21 @ 12:26:50
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0