2e Maj


Puuuh, sitter nu i soffan och slappar lite. Har ägnat min dag åt att först o främst sovit alldeles för länge, men det är skönt det oxå:) Sen bakade jag jätte goda kärleksmums som jag och Jokke fikade på nyss.Bra att fylla upp frysen med lite gott innan bebis kommer så slipper man tänka på det när man får besök sen!
Sen har jag även storstädat här hemma så nu är det rent och fint :)

Jokke och Didrick åkte nyss ut till Ekängen och skulle fixa lite. Så snart tänkte jag sätta igång med maten så den är så gått som klar när dem kommer hem...  Det blir Pasta och kycklinggryta, mums.



Bloggen ser verkligen "hemsk" ut nu när headern inte funkar. Så ska försöka fixa några fina bilder och se om man får ihop nått nytt :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Jo vi ska på den föreläsningen nästa vecka tror jag det va.. Känns skönt att jag inte har blivit det minsta nervös ännu i alla fall! När den lille har ploppat ut måste du ta en promenad förbi & visa upp någon dag ju =)

2011-05-02 @ 20:11:44
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Marie

YES vi ska gå en som Storken har, som ligger på ett par kvällar tror jag att det va.. Låter toppen! Slå en pling förresten om du dyker upp i veckan!

2011-05-02 @ 20:53:40
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0