4e Maj


Jag har ju tippat på bebis just idag den 4e maj, MEN den lilla rackaren verkar trivas bra där inne..

Har haft en mysig dag hittils. Sandra kom hit på en mysfika, med massa prat och skratt innan hon skulle vidare till jobbet. Trevligt med lite besök:) Efter det blev det lunch för min del. Proppmätt la jag och Didrick oss i soffan och slog på Big brother kanalen och fördrev lite tid, det där big brother kan göra mig galen så jag ibland undrar varför jag ens ser på skiten rent ut sagt!?

Snart kommer Jokke hem oxå :), har bett han stanna till i affären och köpa lite god frukt så vi kan göra en fruktsallad till kvällen, så himla gott så det finns inte :)

Vet inte riktigt vad bebis styr med just nu, men magen är allt ifrån rund imellanåt =D

Kramar

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla _ Fotograf

Spännande :D!!

2011-05-04 @ 23:20:33
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Matilda

bebis ännu???? spännande !! Kram

2011-05-06 @ 19:27:18
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0