Våran helg..

Haft en toppen helg.  Igår firade vi min pappa som fyller hela 50 år imorgon :) Blev grillbuffe och tårtkalas- göttgött!
Blev kvar där och såg på "melodifestivalen" så kom inte hem förens vid 1!
Idag har vi slappat här hemma hela förmiddagen sen tog vi oss en promenad ner till stan och åt en mumsig glass :)
Riktigt skönt att komma ut och röra på sig. Längtar tills jag känner mig helt återställd så jag kan börja gå låååååånga promenader och bränna lite kilo :D Men ställde mig på vågen igår som först efter förlossningen och känner mig MER än nöjd :):)
Kvällen blir det mys här hemma. kolla tv, dippa lite grönsaker och kolla BB live! Det bästa av allt att det är måndag imorgon är ju att Jokke har en hel vecka kvar här hemma med oss innan han börjar jobba igen :) Det är riktigt mysigt med hela familjen samlad :)


Min lilla goding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0