Måndag

Max har ju Krypit sen lite mer än 1 månad tillbaka MEN nu har han verkligen fått upp farten och man måste ha lite mer koll på han. Nu på morgon har han fart runt överallt och först slängde sig över diddes mat skål, jag ställde undan den och höll lite extra koll på vattenskålen, men det tog inte lång stund innan han såg chansen att slänga ut allt vatten så det var bara börja torka både golv och bebis!
Min lilla busunge:)

Idag är det babysim på schemat, ska bli roligt för Maxen eftersom vi inte var förra gången. Igentligen känner jag mig lite halv krasslig men får proppa i mig lite panodil så blir det bra!

Ska vila lite nu för jag tror Max tänkt somna en stund nu efter sina bus.
Ha en toppen dag!

Bild på Max och kusinen Melissa från i lördags.


Kommentarer
Postat av: marie

Längtar tills den här lille lär sig krypa oxå.. För nu är det enbart lite ålande, men det går ej fort..

2011-10-31 @ 21:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0