Bloggapp :)

Hallå :)
Precis tagit hem blogg appen så jag kan blogga från iphonen, kanske det blir lite bättre uppdatering :)
Just nu sitter jag och matar Max. Väntar på att Jokke ska komma hemså ska vi oxå äta, har gjort wok - mums!

Varit en sväng i Norrköping nu på eftermiddagen med mamma, Nowa skulle trimma ( klippa) sig så få tig vi en runda i butikerna på " världens centrum". Köpte en gullig pyjamas till Max som han inviger redan ikväll :) ska försöka få in en bild här om jag förstår hur man gör :p

Var även en sväng till babyland som numera heter Barnens hus och kollade på åkpåse till vagnen, hittade en helt galet fin och som jag kan garantera att Maxen inte behöver frysa i på våra promenader i vinter, dock kostade den där efter ca 1300, jag köpte den alltså inte idag utan vill först höra Jokkes åsikt om den :) tror vi ska kolla på den redan imorgon då vi ska till Norrköping och fira min storebror!

Ska lägga Maxen som somnat nu. Sen mat och tv häng för mig och min fina man.

Kram


Kommentarer
Postat av: Carolina

Är det åkpåsen med världens lenaste och mjukaste fårskinn i?

:)

2011-09-27 @ 22:26:45
Postat av: Anonym

Caroline :Hehe precis den är det :) så mysig!

2011-09-27 @ 22:53:17
Postat av: Marie

Så söt Max är på denna bilden!! Han är alltid söt, men på denna bilden såg han extra mysig ut!!

2011-09-28 @ 17:35:10
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0