Sovdags

Godkväll:)

Vilken toppen dag vi har haft. Fika & shoppingturen med Disa och söta Isabelle var jätte trevligt :) sen efter det blev det in till Norrköping och fira storebror som blev 27 år idag.
Vi hoppade Föresten barnenshus för att kolla på åkpåsen jag hittade, tiden fanns inte riktigt så istället tar vi det i helgen eller nästa vecka!

Sista energin jag hade kvar för idag körde jag slut på genom att storstäda, känns inte dumt alls att vakna upp till ett nystädat hem imorgon :)
Avslutade det hela med en lång skön dusch, och nu ligger vi alla 3 nerbäddade i sängen, Max somnade precis, Jokke pluggar och jag tänkte runda av här och ge mig på ett försök att sova, blir nog inte så svårt!

Godnatt.
Bjuder på en bild från dagen på min mys Max som sover gott i vagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0