Vad blir det för mat?


suck! Hur svårt ska det var att komma på maträtter till varje dag? alltid den ständiga frågan här hemma. Visst till slut kommer man ju alltid på nått, men det är alltid ett velande fram och tillbaka! Ska banne mig börja göra matlista 5 dagar i veckan framöver.
Ligger nu i sängen och slappar lite, väntar på att Jokke ska komma hem från jobbet + lite ärenden. Max ligger i sin säng och sover sen någon timma tillbaka. Både han och jag är trötta efter en tidigt morgon sen var vi på babysång hela förmiddagen, kuligt!

Natten som var så har jag sovit jätte dåligt, drömt massa jobbiga saker när ja väl kunna somna. Allt handlar om den här flygkrashen som var igår, Fy fan vad hemskt rent ut sagt. Stackars människor, familjer, fruar och barn som har mist sin make, pappa och son. Det är otäckt hur livet kan ta en helvändning på en sekund. Det gör ont inom mig av att tänka på detta, eller just döden, Jag hatar den, varför varför varför?
Tycker alla ska vara noga med att visa sin kärlek till den/dem man älskar, man kan aldrig säga det för många gånger.

Nä, nu till något roligare, Imorgon är det fredag och helg, det gillas :)
Kram på er!



Jag älskar ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0