23 april


Max sover eftermiddagslur och jag ligger brevid och slappar, börjar få ont i huvudet så kanske borde sova en stund jag med!

Vaknade till sol och fint väder imorse så efter frukost tog vi en skön långpromenad. Max somnade och sov sen vidare på altanen hur länge som helst. Så skönt att sova i friska luften tydligen :) jag passade på att dricka kaffe och läsa corren som av någon anledning legat i vår brevlåda i en veckastid nu,vi klagar inte. Gratis är gott, eller ?!;p

Vila lite sen åka till affären och köpa lite grejer till dagensmiddag- kycklingsallad.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja äntligen har det satt fart!! :)



Det var en del folk men inte överdrivet! Stod iofs i kö i nästan en timme för att betala, men inget direkt jag led av. :)



Ska tillbaka senare i veckan och se om något finns kvar!

Idag fyndade jag en byrå och en bänk till hallen - vitt såklart!

2012-04-23 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0