Fredagsmys

hela familjen myser i soffan. Max eftermiddagslur blev något sen så därför är han med och myser lite längre innan det är välling och boms ner i sängen :)

Har precis ätit god mat, slutade med Fläskfile potatis halvor, beasås och sallad. Inte dumt det ;p
Har rensat lite i min garderob nu i ikväll så har tagit kort och lagt upp på bloppis, hoppas på en liten peng så jag kan fylla ut garderoben med lite nytt :)Kliar i shoppingnerverna efter allt vårfint som finns i butikerna.. Vore ju skönt om det lyckades bli vår på riktigt snart oxå. Slippa varva vårjackan med vinterjackan.

lördag imorgon, händer nått skoj? Jag hoppas på att ta med lilla familjen på en tripp på stan om det inte regnar. Sen till kvällen står det grillat på menyn om det inte regnar då heller såklart. jäkla väder!

nu ska jag se vidare på Let´s dance. hejhopp


Bjuder på en bild från Idre fjäll :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Eller hur, håller med om att man vill köpa lite nya plagg ;)

2012-04-20 @ 23:15:35
URL: http://eapix.blogg.se/
Postat av: Johanna

Absolut! Det tycker jag vi gör!! :)

2012-04-21 @ 07:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0