18/8-12

Godkväll på Er!

Ligger här i sängen och slappar, ska snart släcka lampan och krypa ner. Men passar på att skriva lite här när jag förengångskull har datorn i knät. Man använder ju somsagt iphonen till typ allt, förutom när jag ska betala räkningar.

Ikväll har Maria och Daniel varit här. Vi har bakat pizza, sett på film och lirat kort, trevligt som alltid.
Idag har vi även varit en runda på Ikanohuset och shoppat kläder till Max. Mjuka sköna plagg som är tänkt som dagis kläder, sen blev det även en vind/vattentät skaloverall som han ska ha på dagis oxå, den kommer passa alldeles utmärkt att vara ute och leka i. Nu är det bara ett par extra gummistövlar att köpa sen är han redo :)
Varför köper jag allt detta nu när han ska skolas in 1 november?
NÄÄÄÄÄÄÄ för jag har fått jobb och våran lilla älskling ska börja förskolan den 3 september :):):):):)
Snabba puckar men det känns bara så himla bra, och jag är super duper glad att jag fått jobb(återgår till min gamla arbetsplats). Så skönt att slippa ha ångest för att inte veta vad som sker när mina mammadagar är slut är helt underbart, nu sparar jag en hel del av dem istället:) Perfekt!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad härligt!! Skönt! Stort Grattis!!

2012-08-19 @ 16:16:27
URL: http://Www.mittljuvligahem.blogspot.com
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Åh va kul! grattis till jobbet :)

2012-08-21 @ 20:27:45
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0