Hej!

Vi ligger och slappar lite här hemma i väntan på att Jokke ska komma hem.
Idag har vi varit en sväng på Ikea med min mamma och moster. Blev några små nödvändiga saker till hemmet.
Senare ska vi in till min moster för att Jokke ska hjälpa henne med tv och internet.
Idag fick vi bekräftelse på Max kö plats till förskolan. Nästa gång vi får hem brev står det vilken förskola han hamnar på av våra tre val, håller tummarna hårt på 1 handsvalet men ärligt talat vill jag inte tänka på det alls, ångest att min lilla kille blivit så stor så han ska börja förskola. Hur ska han klara sig utan sin mamma?!( läs:) hur ska JAG klara mig utan min Max????
Det blir säkert jättebra!
Nu vill Max busa, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0