Dec. 02, 2012

Godkväll (natt)!
Liggerhär i mörkret och läser lite bloggar o sånt. Kan inte sova som vanligt, är nog för jag varit/ är sjuk och slappar hela dagarna. Men äntligen känner jag mig bättre och fann idag energin till att julpynta och städa lite, och ut kom vi oxå en sväng, kändes väldigt skönt efter ett par inne dagar.. Men jädrans vad kallt det är ute, jag klagar inte för det är det här som är vinter:)

Mannen min ligger jämter och sover skönt, djupa andetag och drömmer säkert nått fint om mig såklart ;D hehe. Nää den stakarn har åkt på feber nu på kvällen :(( Åhh kan vi alla bara få bara friska!!!

Dags att lägga undan telefonen och försöka sova. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0