7/2-12

Hej! Satte mig vid datorn nu istället och skriver eftersom det inte går att kommentera inläggen som man skriver från bloggappen :/ tråkigt!

Vad har hänt sen sist? jag har fyllt 24 år, hade en toppen bra födelsedag men min familj och fick fina presenter :)Tack!
Idag så har jag och Max varit med Disa och Isabelle och badat, super kul som vanligt och Max lyser av lycka när han får bada, så underbart att se :)  Efter det så tog jag och Max en promenad i kylan till Jokkes skola så vi kunde åka med honom hem så vi slapp trängas på en buss..  här hemma har vi haft "projekt städa soffan" groooooov städat soffan som bara den då den ska ut på blocket och säljas. :)  Känns hur bra som helst att vårat projekt för vardagsrummet börjar ta fart, besällde nämligen tapeter igår och soffan ska väl beställas så småningom den oxå. Gudars så fint det kommer bli.


Nu ska jag gosa ner i sängen med mina hjärtan.
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh jag vill meeeed! Fast renovera hallen alltså... Hehe, undrar när det ska ta fart... Men kul för er att vardagsrums projektet tagit fart! :)

2012-02-08 @ 20:38:27
Postat av: Marie

Jo det blev en en sväng dit ner & en full bil hem.. Alltid lika underbart! Men nu är jag så trött på shopping, så nu vill jag inte äns se affärer!

2012-02-13 @ 08:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0