hallå igen!

Precis slängt i hårfärg i utväxten, skönt att bli av med den! Sen hoppas jag på att bli klippt i veckan för fyy så slitet håret är just ny :/ Vi ska iväg och fotografera oss på lördag så då vill man ju vara fin :) Dagen blev inte som den var planerat. Jokke var tvungen att vara hemma hela dagen för att DHL skulle komma med paket. Inte roligt när jag var inställd på att hitta på lite saker. så jag och Max åkte och hämtade min mamma och mormor och åkte till "världens centrum" i hageby. Max fick en rolig leksak av min mormor som han lekt en massa med sen vi kom hem :) roligt när man märker att han gillar sina saker. Imorgon så ska vi till simhallen och bada tillsammans med Disa och Isabelle :) och på kvällen står det ju Boxpass på schemat, ska bli riktigt kul. Vägde mig hemma hos mamma ( för vi har ingen våg) och insåg att jag faktiskt väger ett par kilo mindre än min inskrivningsvikt på kvinnohälsan när jag blev gravid, känns kanon och jag är så laddad för att nå min målvikt! :) Dags att skölja ur färgen, hejhopp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0