Natti Natti

Blivit en sen kväll bara för att det var hockey att se idag så därför kollade vi på playen på dem programmen vi missade då. Bl.a. Biggest loser, fan vad jag vill bli kvitt min förkylning nu så jag kan åka till gymmet och bränna massa fett!! Man blir sugen som tusan när man ser just det programmet, och nu ser jag mig självklart inte så som dem ser ut men jag tränar ju för att minska i vikt och må bra, precis som dem!

Måste ställa klockan så vi kommer upp i tid imorgon, jag ska skjusa mamma till sjukhuset för hon skulle göra någon ögonundetsökning och efter det så hittar vi nog på något roligt :) Äntligen helg oxå:)
Nä nu ska jag sova, ögonen känns tunga. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0