Tisdag

Ligger och kollar på Filip & Fredrik årskrönika! Börjar bli lite smått trött.

Idag har jag och Max varit på stan och lunchat och tittat runt lite tillsammans med Disa och Isabelle :) trevligt som alltid!
Ikväll kom Malin hit en sväng så tog vi en långpromenad och snackade strunt :) så dagen har gått i ett!
Imorgon blir det mys med Marie och Sebastian. Sen funderar jag på att försöka få med min andra halva till Ikea och kolla på en till barnstol som man lätt kan ta med när man ska bort.

Godnatt

Bjuder på en bild på mig själv för en gång skull :D


Kommentarer
Postat av: Marie

Klart att du får sno den.. Ja dom är vekligen helgoa <3

2012-01-07 @ 18:38:59
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0