5 juli-12

Då står helgen runt hörnet och jag känner hur det kliar i kroppen, jag vill ha något roligt framför mig, är sugen på att göra nått kul i helgen, tillsammans med min kära familj! Typiskt nog verkar ju inte vädret vara med oss men vem vet det kanske ändrar sig, förslag på roliga/ mysiga grejer att göra mottages gärna:)

Ser fram emot den helgen vi bokar in Kolmårdens djurpark, det om något ska bli väldigt roligt :)

Annars har dagen bjudit på lite butiks kollande, siktet låg på rusta för lite små saker men blev lite mera. Tycker förövrigt denna vecka gått lite långsammare än vanligt(?!) skönt, för jag börjar få lite panik att sommaren snart är över när den knappt ens har börjat..
Nu ligger iaf jag och Didrick nerbäddade, trött som tusan är jag och med tanke på att Max somnade 1 om inte 2 timmar TIDIGARE är vanligt idag så kanske jag borde somna tidigare jag oxå är jag rädd för.

Godnatt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0