struuuuuuul

Anledningen till min frånvaro här inne är för att blogg appen strular en jäkla massa, just nu kan jag inte ens logga in på den även fast jag byt lösen och allt vad man kan göra :/ Väldigt irriterande då 90% av mina inlägg skrivs från iphone!

MEN vi mår finemang, dagarna rullar på i vanlig ordning och sommaren är här med sin frånvaro. Jösses vilken dålig sommar 2012 bjuder på. Hoppas verkligen det blir nått av den så man kan få njuta lite åtminstonde.
Just nu trotsar vi det dåliga vädret med att tänt grillen, sen middag, men ibland blir det så!

Har inte mycket mer att säga, somsagt trist när man inte skriver från iphonen där man har färska bilder att bjuda på.. hoppas det löser sig snarast.

tjippohej

bjuder på en bild från arkivet

mitt livs största kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0