Godmorgon

Vart är solen jag har väntat mig idag :( ?! Hoppas den tittar fram om ett par timmar :) jag och Max ska till Zola och Lexie och busa, sen hade vi tänkt gå till gamla lkpg/ valla men då vill vi ju ha soooool.. Ska bli jätteroligt vilket som :)

Nu sitter Max i ett bad och leker. Glad jag har en son som älskar att bada :)
Max är stoor kille nu, sen 3 dagar tillbaka så går han helt själv till olika ställen utan att man behöver uppmanna han till att göra det, jätteroligt :) ser så gulligt ut när han är så liten!

Nä, nu har Max badat klart och det flyger leksaker och vatten i hela badrummet, bäst att ta upp han!

Igår plockade Max blommor till sin mamma, såklart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0