Den där söndagen..

Känns som det är söndag jämt. Veckorna går fort, helgerna går ännu fortare och så kommer den där söndagen som man alltid drar en djup suck på- "söndag igen, och jobbveckan drar igång "

Nu är jag på jobbet och jobbar helt enkelt, hitta lite tid till att slänga in ett inlägg här. Helgen jag varit lugn och skön dom de flesta helgerna.
Imorgon står det träning på schemat, känns så skönt att jag faktiskt längtar till gymmet och kommit in i det nu. Om 2 veckor ska en instruktör gå med och lägga upp ett träningsschema med mig! :) toppen!

Annars Kommer väl veckan rulla på i vanlig ordning!
Godnatt med Er!

Bjuder på en bild på Max, banan i soffan framför LHC matchen i lördags! :) sötunge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0