Nov. 16, 2012

Max sitter i badet och jag tittar på:)
Äntligen fredag säger jag, som jag har längtat. Blir en lugn och skön helg. Ikväll blir det film när Maxen har somnat.

Annars idag ställde jag klockan skapligt så jag och Max var och lekte i lekparken. När vi kom hem igen sövde jag honom i vagnen på altanen-skönt att sova o friskaluften så Plutten vaknade inte förens 2 timmar senare:)
Jag har även varit iväg på gymmet som tänkt. Galet skönt och helt slutkörd när jag åkte därifrån! Som det ska vara! :)

Nu ska jag schamponera sen blir det hoppa i pyjamas, Godkväll


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det är jätte skönt! Lovar att bilder kommer! :)

Vill du att vi bokar in ett datum för ett hemma hos repotage? Vore kul att få skriva om er familj!

Kram kram

2012-11-18 @ 21:30:13
URL: http://www.mittljuvligahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0