Hur gör jag?

 
somsagt, jag skulle berätta lite om hur jag ska/går tillväga för att tappa kilona jag vill bli av med..
 
Det är svårt, för jag är ingen expert på kost och träning, men jag försöker läsa mig till det så lär man sig säkert en del under resans gång.
 
Det jag gör nu är att jag kör stenhåret på GI metoden. just nu äter jag INGA kolhydrater. Min största utmaning är att komma över mitt sockerbegär, dvs godis, läsk och fika. Bara man kommer över det så tror jag allt kommer gå mycket lättare. såhär dag 2 tycker jag det funkar jättebra, men räknar med att det kommer dagar som blir jobbigare, typ när det närmar sig helgen och det varit lätt att dra fram nått gottis till en film, Men nu blir det absolut ingenting sånt och jag känner att jag kommer klara det, Jag SKA klara det!!
 
Träning.
Då jag just nu bara vill tappa kilon så kör jag enbart konditionträning iform av Powerwalk och löpträning men ska vart efter bygga på det med lite styrketräning. somsagt jag är ingen expert på detta område men  jag gör det som jag tror passar MIG bäst, så får vi se om det gör det annars får jag helt enkelt tänka om.
 
ni får gärna ge mig bra tips =]!!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Svar:jag har en grå vinterjacka i stl 80.. Sen ett fodrat regnställ i samma stl. Annars är de mest större stl i ytterkläder.

Kram

2012-09-19 @ 16:27:04
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Svar: Kan skicka med en länk när wilmer har på sig jackan.,. de ligger nerpackade nu, så orkade inte gå upp och hämta den igen :)
Man ser på ett ungefär hur den ser ut. Det är dragkedja på ena sidan.

http://sandrasblogg.vimedbarn.se/utestadning/#comment

2012-09-19 @ 21:06:14
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0