Idag den 17/9-12

Idag antar jag kampen mot mina extra kilon som satt sig fast på min kropp, dem ska bort och det kommer bli en tuff utmaning, men jag är redo att anta den. Ni får hänga med mig under "resan" MEN jag kommer inte skriva ut mina mått eller startvikt pga att jag är för feg för det, men tänker skriva ut resultaten vecka för vecka dvs X centimeter minus bla bla Osv.

Skriver detta här enbart för min egenskull, att peppa mig själv till bra resultat att kunna skriva ut varje vecka. Det här blir skoj, nu jävlar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja heja!!!

2012-09-17 @ 12:18:42
Postat av: Malin

Vad roligt, kör hårt! hur har du tänkt gå till väga :)? Skriv och uppdatera, super kul att följa! Mycket motiverande! Kram

2012-09-17 @ 12:26:21
Postat av: Maria

Kul, det fixar du! Säg till om du vill träna, jag har fribiljetter eller kanske en löptur i spåret =) Kram!

2012-09-17 @ 18:57:48
Postat av: Johnna

Gärna det Maria :) kram

2012-09-18 @ 01:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0