19 april

Hej!
Länge sen sist! Sååååå vart ska jag börja?

Resan till Teneriffa var jättebra, underbart att känna på lite sommar och ligga och njuta i solen. Max åkte på en 3 dagarsfeber där nere vilket vi hade kunnat skippa, men tummen upp för en stor balkong med solstol så jag kunde ligga och pressa medans lilleman sov :)
Flygresan gick verkligen över förväntan med Max, jätteduktig:)

Och så spolar vi fram till dagen idag.. Jag ligger i sängen och vilar, legat magsjuk sedan natten till torsdag- fy vilken vidrig sjukdom! Men äntligen ser jag slutet och längtar efter att fredagsmysa med min fina familj ikväll ❤
Håller tummar och tår att ingen annan i familjen insjuknar i helgen!!!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0