18 februari

Det är glest mellan uppdateringarna men det har ni nog lärt Er nu. Ibland finns det massa energi och inspiration till bloggen och ibland ingen alls. Just nu det sist nämnda men ändå kommer ett inlägg ;)

Det en jobbig period i mitt liv nu, 2013 visar sig inte från sin bästa sida och det verkar faktiskt inte vara mitt år alls!

Jag firade min 25 års dag den 5 februari och sent på kvällen fick jag samtalet att min morfar hade blivit än ängel. Ett samtal som gjorde att allt bara stannade upp och jag har nu kommit fram till att det finns inget stopp, tårarna tar aldrig slut.
Usch nu har jag en begravning framför mig fy fan vad jobbigt det kommer att bli.. Vill ha den överstökad!

Sov gott med Er, jag längtar hem till min säng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0