21februari

Godkväll/natt.. Jobbar och står i, natten rullar på och om 2 1/2 h stämplar jag utför helg. Japp det blir1 dag tidigare denna vecka för på fredag är jag ledig för att min fina morfar ska begravas då- fan vad overkligt det känns. Kan någon väcka mig från den här jävla mardrömmen!!!!!

Vad har hänt annars idag?
Jag var på stan en sväng när Max och Jokke kommit hem. Köpte lite nya tröjor till Max och lite till mig själv, bl.a. En vattenfast mascara så tårarna kan rinna bäst dem vill! Innan jobbet drog jag ett gympass och känner redan nu att träningsvärken smyger sig på- bra värk!!

Jobba va det... Godnatt


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skickar massa kramar till dig! Och en tanke till dig inför fredag. KRAM!

En helt annan sak, jag är känner mig inte så nöjd med mitt byte till blogg.se... Tycker appen är sååå dålig :( Går varken förhandsgranska eller redigera sina inlägg efteråt ju... Eller är det jag som inte fattar bloggen?! Känns så tråkigt! Jag som var så nöjd över upplägget på min förra... :(

2013-02-21 @ 21:14:08
URL: http://www.mittljuvligahem.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0