Hej!

Har precis duschat och väntar på att håret ska torka till lite så det slipper ta timmar med fönen, är ju en hel del hår!

Passade på att byta förbanden på magen och blev faktiskt lite chockad över hur " stora" snittet/hålet/såret kalladetvadduvill är. Trodde det knappt skulle synas.. Fast samtidigt helt otroligt att man kan operera med titt-håll, glad att jag slapp ett stort ärr på magen.

Idag ska jag styra in till Norrköping och ta en fika med mamma och moster. Skönt att inte ha lika ont längre så man slipper vara sängliggandes, självklart är jag försiktig med allt och undviker sånt dem sagt till mig.

Näni, ha en bra torsdag!

Fan vad jag saknar att träna nu när det inte går:/ körde 3 ggr förra veckan och denna vecka känns det som jag gått upp 20 kilo för magen känns fortf svullen:/ skitäre!


Kommentarer
Postat av: Daniella

Hur många hål har du? Jag har fyra. Gjorde också titthål :)

2013-01-17 @ 10:43:42
URL: http://daniellagoretti.blogg.se
Postat av: Daniella

men jag tycker man borde ha lika många hål om vi båda gjort titthålsoperation? de syns knappt nu iallafall kan jag ju glädja dig med :)

2013-01-18 @ 00:05:21
URL: http://daniellagoretti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0