27 Mars

Woho snart är det helg, underbart! Bästa av allt är att på söndag kliver vi på flyget till Teneriffa:) ska bli jätteroligt- framförallt skönt att få känna värme :)

Lagt fram allt som ska ner i resväskorna, och idag var jag på stan och handlade lite smågrejer som saknades.
Just nu sitter jag i soffan och slappar framför mästerkock. Hoppas på att finna energi till att köra ett gympass innan jobbet. Är lite trött så därför jag tvivlar lite, måste ju ha lite energi att orka jobba igenom natten oxå.

Ha en mysigkväll!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag blir sååå avis!! Är också sugen på en resa! :) Glöm inte bort att lägga upp suktar-bilder på instagram!! :) Trevlig resa & påsk!!

2013-03-29 @ 06:07:27
URL: http://www.mittljuvligahem.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0