29 mars

Godmorgon. Idag startar visst långfredagen tidigt! :/... Ja iallafall för mig och Max, mannen min var ute och slirade igårkväll så i den delen av sängen sovs det tungt.

Väntar nån timma sen går jag faktiskt ut och städar min bil- jösses vad skitig den är. Blir lätt så när man hämtar Max på förskolan, som nyligen simmat runt o vattenpölar och toppar det med sandlådan!!!
Sedan åker vi på lunch hos Max farmor och farfar:) och kvällen kommer bestå av packning! ;)

Glad påsk på Er

Han är underbar min fina son ❤


Kommentarer
Postat av: Johanna

Glad påsk till er med! Och njut på resan nu!!

Klart vi ska ses snart igen! :) Men först efter att er semesterbränna lagt sig, haha

2013-03-30 @ 21:45:47
URL: http://www.mittljuvligahem.webblogg.se
Postat av: Johanna

Hur funkar det? Är det massa jobb eller gick det smidigt & bra? :) körde ni på vit färg? Kramar!! :)

2013-04-08 @ 21:48:08
URL: http://www.mittljuvligahem.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0