Lördag

Jösses vad fort dagen gick. Snart dags att börja med maten som idag blir tacos- gött! 
Idag drog vi in till stan en sväng för att uträtta lite ärenden. Blev en tur till " hemma kväll" och köpa lite gott godis till kvällens Eurovision final och lördagsmys. Ska ni se Eurovision? Tror inte vi ser hela, är bara lite kul att se Sverige som jag tyvärr inte tror kommer komma på någon superplats direkt. 

Pysslat lite i Lennox blivande rum. Längtar tills det är klart, eller tapeter är på plats så jag kan börja göra lite fint :) Vi har bl.a. Målat min gamla brudkista jag fått utav min mormor och morfar när jag var mindre. Ska visa Er bild på den sen tänkte jag, super bra blev det, den ska ta plats i Lennox rum och fyllas med leksaker 😊👍 

Dags att fixa inför kvällen, hej hopp


❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0