•10 februari

I vanlig ordning sitter jag och dricker mitt kaffe och tänker igenom dagens planer! Idag hämtar jag Max kl 11 ( som alltid) och då åker vi direkt in till mamma och firar henne lite i förskott. Hon fyller år på fredag men vi kan tyvärr inte fira henne då.. Så de blir idag somsagt 😊 mysigt att spendera eftermiddagen med mamma ❤️ 

Så härligt det är att solen visat sig i flera dagar nu, känner direkt hur mycket piggare man blir.  Påväg hem från förskolan igår så stannade vi i lekparken och solen värmde på rätt gott faktiskt 😊 fortsätt så så vi blir av med snön! 
Påtala om av med snön, sandlådan på förskolan är som em stor geggamoja- gissa någon som kommer bara skitig som jag vet inte vad sen!! Blääää säger mamman!!! 😫 

Ha en fin tisdag ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0