• 7 februari

Underbart att se solen titta fram :) 
Står ute på altanen och söver Lennox i vagnen, han sover som bäst ute i friska luften! 
Vilken lång dag föresten, dagen börjar ju tidigt i våran familj då den minsta slår upp ögonen redan kl 6 (?!?) härlig! Eller? 
Så vi har redan hunnit med att vara på Ikea, maxi, ätit lunch och städat hela huset. Perfekt! Kl14 kommer min familj hit och firar min födelsedag :) och ikväll blir det mys här hemma och eventuellt kolla Melodifestivalen, för om jag förstår rätt börjar väl den idag? 

Ska visa er mina superfina presenter jag fick av Joakim och barnen, men måste fota så bjuder på de ikväll! 

Trevlig lördag:) kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0