hej-hopp


Då var det söndag igen då! usch hatar söndagar, men just nu känns det inte lika jobbigt som annars, Kanske är för man ahr blivit av med en sak som lagt sån stor press på en. 
Har varit en underbart mysig helg som alltid, vi har inte gjort något speciellt, gått lite på stan bara annars segat, jag ahr varit så fruktansvärt trött nu.  gjorde klart religions arbetet idag med som ska lämnas in Imorn och nu tänkte jag sätta mig och göra svenskan som ska in på tisdag. sen är det bara ett prov kvar som är nästa vecka tror ja sen har jag ingen mer läxa, sjukt skönt. student i sikte :D

Idag är det faktiskt en rolig vecka, ser fram emot en specielldag pga två anldeningar. Återkommer om vad när den dagen är ;) späääännande.

nu ska jag fixa nån macka, sen plugga.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0